All Journal Entries Journals

So thankful my husband and baby are ok! (Oct. 20)

Oct 23, 2012 - 11 comments

So Saturday early evening my husband took Daniella to our bed to take a nap...very nice as I decided to take a nice long shower and relax for a bit.

I went in to check on them and chuckled at myself because they looked so cute sound asleep together...I turned around and headed toward the kitchen when I heard a LOUD crash and saw a huge cloud of dust. I ran into the bedroom where they were sleeping and some of the ceiling had fallen down on them as they were sleeping!

I immediately picked up the baby and she was covered in dust head to toe and wasn't crying...she wouldn't even wake up but I could hear her sleeping/snoring. She, thankfully only had a few scratches from the debris. My husband took most of the brunt and had tons of cuts and scrapes and bumps. It could have been soooo bad! I looked at the pieces of ceiling that had fallen and they were heavy heavy plaster pieces along with sheetrock (the house was built in 1922) full of nails....can't even imagine if ...I'm not even gonna right that down.

We had to have the police department come and do a police report so they wouldn't think we had hurt the baby. They in turn called the ambulance and the fire department. They took the baby to the ER and she had xrays done and again, thankfully there were no fractures and she seemed fine despite everything.

So thankful to God and his angels that took care of my husband and daughter. It was pretty scary. Staying at my mom's. The insurance adjustor just came and is writing up an estimate.I can't wait to get everything cleaned up and fixed so we can get over this crazy experience.

Comments
Post a Comment
1272624 tn?1395434357
by plumber43, Oct 23, 2012
Omg, that must have been so so scary! I am so happy everyone is alright! Sending hugs to you!
Love Melanie

1954665 tn?1350579593
by Evelyna79, Oct 23, 2012
OMG Maria!!! What a scare, I'm glad they are ok.

3233386 tn?1447024695
by mandaszoo, Oct 24, 2012
So glad that your Dh and precious daughter not hurt. Scary experience!! x

1396867 tn?1520810258
by hopeitworks, Oct 24, 2012
OMG, I am so happy to read DH and your lil one are safe

334926 tn?1436811523
by butterflybabies, Oct 24, 2012
How scary! I'm so glad everyone is ok!

1351078 tn?1416313146
by retta483, Oct 24, 2012
omg ! now Im scared  my celing fan is over our bed too !  So Glad they are both ok praise God :)

Avatar universal
by Babyiish, Oct 24, 2012
I'm glad your baby & hubby are okay... Like retta my Celing fan is over our bed ... And my 4 month old baby sleeps in my bed ..xxxx

1645406 tn?1453754357
by marsi2, Oct 24, 2012
When we took her to ER the doctor and nurse thought I said ceiling fan also...nope the ceiling fan didn't fall...it was literally the ceiling...the sheetrock and plaster with the nails  etc...

But yes, thank God they are ok! :-)

294043 tn?1354207946
by Helen72, Oct 24, 2012
OMG, what a scare! I am so glad everyone is OK!  Had to laugh when you describe your baby sleeping after the ceiling fell on her though  :)  You must be a proud mom of a very good sleeper!!!

1645406 tn?1453754357
by marsi2, Oct 24, 2012
Helen...I agree...too bad its not at night though! Lol!


1609417 tn?1389642778
by haz1104, Oct 25, 2012
I don't know u but felt like I had to comment on this...! OH EEMMM GEE! I'm SO glad they're both fine..couldn't imagine what u felt before checking on them....thank God things weren't so bad and ur lil princess and safe n sound with daddy..:)

Post a Comment